İçimde bir şeyler tekrar ve tekrar kabarıp kabarıp sönüyor, kalbimi tırmalıyor. Dağ başlarına çıkıp sesim kısılana kadar bağırmak, bir şeyleri yumruklamak, belki biraz ağlamak ve ardından oturup koca bir tabak sütlü tatlı yemek istiyorum. Ve tüm bunların doğrudan bir sebebi yok gibi görünüyor.