Obito Uchiha
Bak!!! Kalbimin olduğu yerde hiçbir şey yok!! Acı hissetmiyorum.Kendini suçlu hissetmene gerek yok, Kakashi.Bu boşluk cehennemden farkı olmayan bu dünyanın ürünü.Geçmişte acıdan başka bir şey yaşamadım.Ne anlamı vardı ki peki bunun? Ben de her şeyden vazgeçtim.Rin'in mezarı önünde, mezarım önünde olduğun bunca zamandır... sen de acı çekmiyor musun? Kakashi... yeter artık.Daha fazla acı çekmene lüzum yok.Rin burada.Senin için ideal olan ben de buradayım.İstediğin her şeyi dileyebilir... bu Genjutsu dünyasında her şeyi elde edebilirsin.Kalbindeki o boşluk anında doldurulabilir.
Anime
Dünya başından beri adalet ile özgürlüğün savaşından ibaretti. Star Wars'ta,Naruto(Pain,Obito) bile, bilimkurgu filmlerinde bile,animelerde bile en büyük sorun halkın zulüm uygulama özgürlüğü ile tek bir tiranın adaleti sağlama mücadelesi. Halkın zulmü daha ağır,daha sinsi,daha sessiz olur ve zulmünü asla umursamaz. Tiranlarda ise adaleti gerçekten sert bir şekilde sağlayanlar ile gerçekten zulmedenler arasındaki farkları önemli bir şekilde ele almak lazım. Halk yaptığı zalimliği asla düşünmez ve birkaç zayıfın gençliğini,yaşantısını çoğunluk zalimliği uğruna feda eder. Tiran ise yönetenin liyakatına bağlı düzen ve adaleti tesis eder, zayıfı halkın zulmünden korur. Devletin yapısı ve önemi bile halkın zayıfı ezmesinin önüne geçmektir.Din değil zalim halkın özgürlüğü en büyük afyondur ve eziyet çeşididir.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşadığım ağır travmayı,yalnızlığı,eziyeti Anakin Skywalker bile çekmemişti. Belki Obito Uchiha'yı kendime daha yakın görebilirim.
1000Kitap
"Zaman acıyı iyileştirmez, onunla yaşamayı öğretir." Obito Uchiha
obito uchiha
Onu değil, kendimi öldürdüm. Suç ve Ceza
obito uchiha
"Bir adam sevmeyi öğrendiğinde nefret etme riskini de göze almalıdır."
obito uchiha