Dünya başından beri adalet ile özgürlüğün savaşından ibaretti. Star Wars'ta,Naruto(Pain,Obito) bile, bilimkurgu filmlerinde bile,animelerde bile en büyük sorun halkın zulüm uygulama özgürlüğü ile tek bir tiranın adaleti sağlama mücadelesi. Halkın zulmü daha ağır,daha sinsi,daha sessiz olur ve zulmünü asla umursamaz. Tiranlarda ise adaleti gerçekten sert bir şekilde sağlayanlar ile gerçekten zulmedenler arasındaki farkları önemli bir şekilde ele almak lazım. Halk yaptığı zalimliği asla düşünmez ve birkaç zayıfın gençliğini,yaşantısını çoğunluk zalimliği uğruna feda eder. Tiran ise yönetenin liyakatına bağlı düzen ve adaleti tesis eder, zayıfı halkın zulmünden korur. Devletin yapısı ve önemi bile halkın zayıfı ezmesinin önüne geçmektir.Din değil zalim halkın özgürlüğü en büyük afyondur ve eziyet çeşididir.