akkurt

akkurt
@oblomov47
kayıp zamanın izinde...
öğretmen
lisans
mardin
24 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Leo
“ben tanrı’ma karşı isyan etmiyorum, sadece onun dünyasını kabul etmiyorum”
Sayfa 477 - alyoşa
Alıntı
Reklam
Leo
“cehennem nedir?” “sevmenin artık imkansız olduğuna dair çekilen bir acıdır.”
Sayfa 451 - starets zosima
Alıntı
Leo
“eğer şeytan olmasaydı, demek ki, insan onu da yaratırdı, hem de tıpatıp kendisi gibi.”
Sayfa 333 - ivan
Leo
“bence özellikle yakınlarını sevmek, yabancıları sevmekten daha zordur.”
Sayfa 330 - ivan
Alıntı
Leo
“ama âşık olmak, sevmek demek değildir. nefret ederken de âşık olmak mümkündür.”
Sayfa 150 - can-mitya
Alıntı
Reklam