wow gerçekten uzun bir kitaptı ama beni hiç sıkmadı,bence bazı yerler daha kısa olabilirdi olaylar sanki olduğundan daha uzatılmış ama hoşuma gitti.Bu kitaptan sonra insanlara olan azıcık güvenimde yok oluverdi.cinayet,cinayetin ardındaki sır perdesi ve aşk romanları seviyorsanız kesinlikle okuyun ayrıca diziside varmış izleyebilirsiniz