“İşin aslı ben aşk romanlarını gerçekçilik için okumuyordum. Onları bir kadın olarak görülmemi ve duyulmamı sağladıkları için okuyordum. Hem gurur duyduğum hem de arama geçmişimden temizlediğim arzularımı keşfetmeme izin vermişler ve bana kim olduğumu ve ne istediğimi öğretmişlerdi.
Her zaman bir okur olacaktım. Ve her zaman bir romantik.”
***
“Etrafımızdaki kitaplar, cansız nesneler gibi sessizdi ama onları hissedebiliyordum; sihirle ve olasılıklarla dolu olduklarını.”