vera

bonnieko

@monkeydtinker
·
“Her şeyden öte, kısacık bir an için bile olsa kendin olmayı bırakmanın verdiği his hiçbir şeyde yok.”
Sayfa 200·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

bonnieko

@monkeydtinker
·
“Ve eğer güzellik dehşetin ta kendisiyse, o zaman arzu nedir?” dedi Julian. “Pek çok arzumuz olduğunu sanırız ama aslında tek bir arzumuz vardır. Nedir bu?” “Yaşamak,” dedi Camilla. “Sonsuza dek yaşamak.” dedi Bunny.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı