ARET

ARET
@obsessionaret
Billâh bu gamhâne bir âh etmeğe değmez...
Bu dünyaya her gelen bir bina kurdu; ölünce başkasına bıraktı. Yerine gelende onun gibi kuruntuya kapıldı. O da öldü. Binayı kimse bitiremedi. kalıcı olmayan dünyayı dost zannetme! Bu gaddar dost edinmeye yaramaz. Madem ki, iyi ve kötü herkes ölecektir.o halde bahtiyar iyilik topunu çelen kimsedir. İhtiyacın olanı kabrine kendin gönder, senden sonra kimse göndermez. Sen önden gönder..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu garip adam gözlerini dosdoğru yüzüme dikmişti. Hoş bir siması vardı, gözleri nemli ve ışıl ışıldı..
Şeyh'in ifadesiyle, "işte dünyada insan kendini mutlu edecek her şeyi biriktirir biriktirir de -sonra birden hepsi elinden alınır.."
Ey sessizlik,ne kıymeti bilinmez cevhersin sen, aptalların aptallıklarını örter hikmet ehline de ilham olursun..
Gözlerin hep kör kalmayacak; sen kapıyı ara..