ARET

ARET
@obsessionaret
Billâh bu gamhâne bir âh etmeğe değmez...
"hep bu fotoğrafta göründüğüm gibi görünmek isterdim, o zaman belki hollywood'a gitme şansım olurdu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bütün ufuklarda dostun dosta kavuşması kadar güzel ne var? Senin diyârına cemâlini görmeye gelmiş âşıklarız..”
“..Aleyke Avnullah!...Fi Emanillah..”
İnsan ruhunun meyli,Cenab-I Hakka yakınlık olmalıdır