ARET

ARET
@obsessionaret
Billâh bu gamhâne bir âh etmeğe değmez...
“İnsanlığı,inceliği biraz bilseydiniz,beni böyle kırmaz,incitmezdiniz..”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hastalık kapar gibi güzellik de kapsaydık keşke. Ben senin güzelliğini kapmak isterdim Hermia!”
Yazık!hem kıyasıya harcıyorsun kendini,Hem gönlün yeltenmiyor hiç kimseyi sevmeye.
İnsan her şeyi göremez;Sevdiğin şeyler,seni kör ve sağır eder.
“İnsan üç beş damla kan ve bin bir endişedir.”