hızlı bir yaşamdı bana lazım olan , durduğum veya yavaşladığım an farkına varıyordum içimdeki kurumuş nehrin. Uyku vaktine kadar girmiyordum evlere,saati yavaştı çünkü evlerin.
evet ! bir organik doku eğer canlıysa her türlü uyarıya karşı tepki vermelidir.Benim yaptığımda işte budur ! acıya karşı bağırarark,b gözyaşlarımla cevap veririm.yapılan alçaklıklara öfkeyle , iğrençliklere ise tiksinti duyarak tepki gösteririm.Bana göre bu hayatın ta kendisidir.bir canlı ne kadar basitse okadar az duyarlıdır ve uyarılara karşı daha zayıf karşılık verir.ne kadar gelişmişse gerçekliğe karşı daha fazla duyarlıdır ve daha enerjik bir biçimde tepki verir.