Kitap sever her insanın okuması gereken bir kitap.Okumaya başlandığı ilk andan itibaren hayatta bir kez daha zamandan daha değerli bir şeyin olmadığının acı gerçekliğini gösteriyor.Lütfen özellikle de okul çağında olan arkadaşlar, kardeşlerimiz okusun ve okuduktan sonra kendilerinde ki değişimi mutlak surette fark edeceklerdir.