Şükrü Erbaş’ın okuduğum ikinci kitabı. İlk kitabında bu kim diye merak ederek okumuştum. Bayıldım şiirlerine. Aynı kaliteyi bu kitapta da görüyorum. Günümüzün yükselen şairlerinden birisidir bence.
Çok da şiirler beğenilecek seviyede değil bence. Bizim Türk şairlerine alışık olduğumdan dolayı mıdır? Bence en iyisi her zaman Türk şairleri. Ne şiirlerimiz var Türk edebiyatında.