Abdullah D.

Abdullah D.
@odun_adam43
Özsaygı. Kimseyi suçlamadan, kendimi seçtiğim bir yerden devam.
İnsan başkasını değiştiremez, ama karşılaşmalar insanın kendini görmesini sağlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen Sessizlik bir kaçış değil mutlak bir egemenliktir artık kimseye hiç bir şey kanıtlamak zorunda olmayan insanların asil dilidir.
Açmadı diye çiçek eksik olmaz.
"En kara geceni düşün. Yine sabah olmadı mı?"
Bu gece hatıralar içimizde bir cihan, Duyarsın söylenmemiş sözlerimi dinlesen.