Abdullah D.

Abdullah D.
@odun_adam43
Özsaygı. Kimseyi suçlamadan, kendimi seçtiğim bir yerden devam.
Reklam
Sonunda dünyanın hiçbir kıymeti yok. Kıymeti olan sadece kalplerimizde kalan.
HERŞEYİN BİZİM İRADEMİZDEN BAĞIMSIZ KENDİ DÜZENİ VAR...
Sanırım buna rutine sıkışmak deniyor.
.......... Günün birinde uyanıp gözlerini ovuşturur: Ne için uyandığını bilmez.
Bir şey vardır, öyle yaralar, yakar ve acı verir ki, belki ölüm bile bu ıstırabı dindiremez
Reklam