...
Bir yanda zulüm yüklü
gemiler yanaşıyor iskelemize
Bir yanda delikanlı öfkeler
dev bir ahtapotla boğuşuyor
Hüzünlenmeye bile
zaman yok artık
Çoktan kuşanmalıydım pusatlarımı
Zorba güzelliklerin uzağında kendiliğinden güzel olanın, "müstakil varoluşun güzelliği" diye bir şey var. Kimseye yaslanmayan, kimselere gölge etmeyen ve kimsenin önünü kesmeden kendi başına var olmanın güzelliği...