Erkekler kendini çok bişey sanıyor. Biraz önce bi aptal yoruma dm yazmış bende efendim falan dedim normal yazdım her neyse. Sonra gg atmış dedim ki kabaydi yaptığın iyi geceler o halde yazmazsanız sevinirim diye. Engellemiş. Ay ben peşinden koşacaktım daha yaaaa offf:( 3 dk da konuştuğum kişi bana görüldü attı diye çok havalıydı FBI köpeği gibi takip etcektim onu offf. Nzkfkxkfjxj gerçekten çok ironiksiniz yaaa
Siteyi uzaktan sessizce takip edip de, etliye sütlüye karışmayan bayan üyelerin enfüsi terennümü: "Offf yaaaa.. saçma sapan şeyler yazıp durmayıın, şiir falan paylaşın ama yaaaa.." 😆