Elimizde imkan olsaydı, yeni bir varlık yaratırmıydık? Böyle bir şey mümkün olsa kendimizden ona ne katardık hiç düşündünüz mü? Eksikliklerimizi onada aktarımıydık yoksa kusursuz bir yaratılış mı olurdu? Grigoriy Petrov'un bir sözü aklıma geldi bu kitabı okurken " Gençlik bir tarla gibidir. Bakarsanız en değerli mahsulleri elde edersiniz. Bakımsız bırakır iseniz yabani otlar ve böcekler kaplar." Bu kitabı okurken size tavsiyem kendinizi ya yaratmış olunan iblisin yada Dr. Frankenstein yerine koyarak okuyunuz.