İnternetten kitap sipariş ettiğimde hediye olarak gelen bir kitaptı No26. Okumaya başladım ve beni gerçekten yoran bir kitap oldu. Betimlemeler çok eksik. Bir kitap okurken hayal dünyanız çalışır film gibi gözünüzün önüne gelir fakat bu kitaptaki eksik betimlemeler, olayların hemen yaşanıp geçmesi hem kitabi basitleştirmiş hem de benim hayallerimin silik silik olmasına sebep oldu. Karakterin diyalogları arasında ikilem vardı. Karakter bazen çok derin, normal konuşma kalıplarına göre aşırı edebi konuşabiliyorken bazen tek düze kendini sık sık tekrar eden bir yere varamayan diyaloglara dönüşüyordu. Karakterlerin iç yapısı beni çok yordu. Kitapta dramla savaştım resmen. Konu güzel fakat işlenişi aşırı vasat bulduğum bir kitap oldu. Akıcı olmasının tek sebebi olaylar hemen yaşanıp hemen başka olaylara geçmesi bu kitapta her şey çok hızlı oldu. Duyguyu hissedemedim karakter ağlarken duyguyu yazarın geçiremediğini düşünüyorum çünkü genelde karakter ağlıyor daha sonra uyuyor ve ertesi gün oluyor. Tavsiye edeceğim bir kitap değil. Yazarın sadece bu kitabını okudum diğer kitapları nasil bilmiyorum ama kendini geliştirmesi gerektirdiğini düşünüyorum.