Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Gözyaşları çoğu zaman bizi huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz.
Güzel konuşan birine değil, güzel davranana itimat et. Can ol, yeri gelince yol, düşerse kanat ol. Çünkü sevilmelerin ve değer vermenin en güzeline layıktır böyleleri. Nasıl ki ''Söz gümüşse sükût altın.'' Davranış da huzura açılan hazinedir benim gözümde.