Pınar

Pınar
@ogretmenpinar
Kendi hâlinde okumalarımın yer aldığı minik ve çok yeni olan sayfama davetlisiniz. instagram.com/miniokumablogum...
“Herkes gibi benim de işin içinden çıkamadığım, umutsuzluğun doruklarında gezindiğim zamanlar oluyor. Ancak önceye ya da sonraya takılıp kendimi harap etmemeye uğraşıyorum. Bugünden başka hiçbir güne yüz vermiyorum.“
Sayfa 77·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sence hayat yaptıklarımız mıdır, başımıza gelenler mi?“
Sayfa 75·Kitabı okuyor
“Yaşlanmak, mütemadi bir kaybediş ve sanırım ancak bunu kabullenebilenler tadını çıkarmanın bir yolunu buluyor.” 
Sayfa 70·Kitabı okuyor
“Artık çok da umrumda değil. Her geçen günün bizi kendi cenazemize yaklaştırdığı bilgisini önbellekte tutunca hiçbir şey çok mühim değil.”
Sayfa 70·Kitabı okuyor
“İşler yolunda gittiğinde bir durun ve yüksek sesle, ‘Daha ne olsun? ‘ demeyi unutmayın.” 
Sayfa 66·Kitabı okuyor