muhteşemüçlü

muhteşemüçlü
Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır. Bertrand Russell
Biz herkes olduk. Kendimize en büyük acıları ve zevkleri tattırdık. Ve artık ölüyoruz. Bunu fark etmiyor musun? En yukarıdan aşağı düşüyoruz. Ve yeri öpmemize çok az kaldı.
Reklam
Ben yazmak istemiyordum. Hiçbir şey istemiyordum. Dünya üzerinde yapılacak işlerim bitmişti. Düşündüğüm her şeyi denemiştim. Şimdiyse sakin bir şekilde ölümü beklemek istiyordum.
Bir sabah hayallerinden uyanıp hiçbir şey hatırlamayacağım. Işte o günü bekliyorum yeniden doğmak için ama o kadar çok var ki ölmeden reenkarnasyona..
İnsanlığımızı, ahlakımızı, dünyayı çok uzun zaman önce yok ettik...
Reklam