Dizginsiz tüketim insanları kendilerini tüketmeye itme eğiliminde; kendine zarar verme, anoreski, bulimia ve bağımlılıklar bunun en bariz biçimlerini teşkil ediyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bence yaşamamızda kendimiz çok fazla şeyden sorumlu hissediyoruz .Mesleğimize , çocuklarımıza , evliliğimize karşı sorumluluklarımız var. Ne yapacağını başka birinin söylemesi insanı rahatlatıyor.
Kişi yaşamının nihai efendisidir, her ayrıntıyı belirlemekte özgürdür. Günümüz tüketim toplumunda sadece ürünler arasında seçim yapmak durumunda kalmıyoruz; tüm yaşamımızı karar ve seçimlerden oluşan koca bir alaşım gibi görmemiz isteniyor.