Okurken sasiracaginiz gerçekler bulacaksınız. Belki zaman zaman olayların karmasikligindan zihniniz yorulacak ama kesinle elinizden bırakmak istemeyeceksiniz. Hem merak hem de kitap hemen bitmesin isteği ikisi bir arada :)
Tolstoy'a sormuşlar:
"Nasıl 'iyi insan' olunabilir?"
"Önce, 'kötülük ve kötü insan' hususunda mutabık olmak lazım" demiş.
"Peki, kötü insan nedir?"diye sormuşlar.
Verdiği cevap sarsıcı:
''Kendi mutluluğundan başka hedefi olmayan insan, en kötü insandır.''