Çizgisi olmalı insanın
Cesareti arsızlıktan
Soğukkanlılığı gamsızlıktan
Sağduyuyu aptallıktan
İlerigörüşlülüğü pervasızlıktan,
Açıksözlülüğü patavatsızlıktan ayıran
Bir çizgisi olmalı........
Eren Kazım YILDIRIM
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Hayır, dedi kral, gitme. Seni bakan yaparım.
- Bakan mı? Ne bakanı?
- Adalet Bakanı.
- Yargılanacak kimse yok ki!
- Bilinmez, belki vardır. Bütün krallığımı dolaşmış değilim daha.
Küçük Prens:
Ben dört bir yana baktım, dedi ve uzandı; gezegenin öbür yanına da bir göz attı.
- Orada da kimsecikler yok.
- Öyleyse kendi kendini yargılarsın, dedi kral. Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan daha zordur. Kendini iyi yargılamayı başarırsan, gerçek bilgeliğe eriştin demektir..
*Antoine de Saint-Exupéry
Yıl 1918
Suriye ve Lubnan'i safra gibi boşaltıyoruz. Istasyonda bir kadın durmuş gelene geçene "Benim Ahmed i mi gördünüz mü ?"diyor .
Hangi Ahmed i?
Ahmed i ni buz mu kum mu tifüs mu yedi bitirdi ?
Hayır...
Hiçbirimiz Ahmed ini görmedi ama Ahmed her şeyi gördü
Biz Ahmed i kumarda kaybettik!
MenoraErdal Sarızeybek · Destek Yayınları · 201722 okunma