oğuz

oğuz
@oguz1_2
Ne yamansınız dökme kalıplarınızla; bir şeyi onlara uydurmadan rahat edemezsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şeyi birden görmeye kalkarsak hiçbir şey göremeyiz.
Bir yerleri olması doğru değildi çünkü insan o yere ait olmaya ona göre yaşamaya başlardı
Hep ölçülü, biçimli mi davranmak gerek? Kim demiş?
Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?