Ömrümün bazı dönemlerinde evlenmek istedim, bazı dönemlerinde de "bekarlık daha iyi, evlenip de ne yapayım?" diye düşündüm. Bir öyle, bir böyle, hayırlısı xD
Tabi bir de eldeki veriler var, evlenmenin dinen doğru olması gibi ve yalnız yaşlanıp da huzur evini boylamanın korkusu gibi.