Yaşıyoruz ama gerçekten bu eylemin hakkını veriyor muyuz ? Kesinlikle hayır. Okuduktan sonra gelen farkındalık hissi ve bunca sene yaşamayıp sadece nefes alıp verdiğimizi hissettiğimiz o an...
Çerez tadında, 10 saatlik bir yolculuğun başında başlayıp sonunda bitirdiğim bir kitap. Dili çok akıcı ve betimlemeler çok açıklayıcı. Bir film izler gibi okudum.