Yıllar önce okuduğum,ama yine olsa seve seve okuyabileceğim çok özel bir kitap ;) bence kitapları kitap yapan, içimde her zaman sanada yer var diyebilmesi bence.
Kitap öyle bir kitapki durmadan okuyasınız geliyo
Tabii bende öyle yaptım sabah kalkarken ; akşam yatarken .. her zaman okuyasınız geliyo. Herkese tavsiye ediyorum