Oğuzhan

Oğuzhan
@ogzhnx
Ömrüm belki de kendi hatam yüzünden bir çölde geçti. -Ahmet Hamdi TANPINAR
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Birgün
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin,açıl Örtün karanlıkları masmavi denizlerde Ve dinle kalbimi bak nasıl çarpıyor nasıl O bütün özlemlerin koyulaştığı yerde Bil ki seni bekliyorum Bir sabah gün doğarken aç perdelerini,bak Sevinçle balkonuna konuyorsa martılar Kendini tadılmamış derin bir hazza bırak Dökülsün dudağından en umutlu şarkılar Bil ki seni istiyorum Gecelerden bir gece uyanırsın apansız Uzaklarda elemli,garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir sarı çiçek biterse Bil ki seni seviyorum -Ümit Yaşar OĞUZCAN
Dünyayı cennet zannedersen çıldırırsın.”Dünya böyledir” gerçeği teselli değil, hakikattir. Eğer dünyada her şeyin istediğin gibi olacağını zannedersen, bu hayal mezarda biter. Hayaller hep mezarlarda çiçek açacak.
Seni arıyorum kalabalık caddelerde, Tanımadığım insanlar geçiyor, sen yoksun.. Perişan hayallerimin başladığı yerde, Sana sesleniyorum, duyuyor musun? Beyaz güller açtı bahçelerde , sevdiğin.. Ya o karanfil , baygın kokulu çiçek. Gel yalnızlık bahçeme beyazlar giyin, Anladım ki bu ömür sensiz geçmeyecek -Ümit Yaşar OĞUZCAN
Şiir
"Bugün oturdum ve ölümü düşündüm. Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken". - Ahmet ERHAN
Şiir