Hiçbir dönemde modası geçmedi kaçıkların,
Her gün aklı kaydı biraz daha akıllıların,
Kafalarını nasıl kullanacaklarını bilemediler, Yaptıkları her işte saçmalığı seçtiler.
İşte insanların sersemliğine ne güzel bir örnek: Çoğu kez kendi ektiğimizi biçtiğimiz halde, bahtımız kapandı mı, başımıza gelecek felaketlerin sorumluluğunu gider güneşe, aya ve yıldızlara yükleriz. Sanki zorunlu olduğumuz için kötülük yaparmışız gibi; sanki göklerin zoruyla budala, doğuşumuza egemen olan burcumuzun baskısı ile alçak, hırsız ve hain; sanki yıldızımızın etkisine boyun eğmek gerektiği için sarhoş, yalancı olur, zina ederiz.