Düşün ki bir acı ya da bir hüzün gelip kalbine kondu. Ve sana diyor ki " ALLAH beni seni O'na götürmem için gönderdi. " çok sevinirdin değil mi ?
Hade abdesini al ve Rabbinin huzuruna git.
Huzur orada 🍀
Sevdin diye sevilmeye hakkın yok
Acı çektin diye acı çektirmeye hakkın yok
Ağladın diye ağlatmaya da hakkın yok
Veyahut üzüldün diye üzmeye de hakkın yok
Farkındaysan hep sen önce yaptın, yapmasaydın. 🍂