Neden antidepresanı bıraktım
Bitmeyen okul, bitmeyen sınavlar, içi psikopat kaynayan * gibi bir şehrin içinde yaşamak zorunda kalmak (Ankara), baba ölü, çöken bir ülke, kız arkadaş dersen yok, lan ortada mutlu olacak bir şey var mı ben göremiyorum. Artık dün itibariyle antidepresan içmeyi tamamen bıraktım, sorunun bende olmadığını fark ettim. Sorun türkiye'nin * batmış *** gibi bir ülke olması. Asgari ücret yetersiz, biliyorum dünya hayatı sıkıntılarla dolu cennette değiliz ama bu kadar depresif şartlar da olmak zorunda değildi. Gazzede yaşayanlara canını sıkma mutlu ol diyebilir misin. Ukraynada yaşayanlara diyebilir misin. Gençken senin iliğini sömüren tüketen bir hayat, emekli olunca da vücudun yıpranmış olacak... Her şeyi geçtim 28000 tl için 6 gün çalışmanı istiyorlar. Lan en fazla 3 gün çağırabilirsin bu kadar az para için yok haftada 8 gün çağırsaydın 😒 27 yaş Olmak üzereyim hep iyi bir insan olmaya çalıştım ama yok abi bu ülke iyi bir ülke değil burası kurtlar vadisi burada mutlu olmak imkansız burası survivordan beter bir ülke
1000Kitap
Yarın okul vaaarrr
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Hangisi daha kötü? Canavar gibi yaşamak mı? İyi biri olarak ölmek mi?
#YKS (Tyt-Ayt) #ÖSYM
Üzerinde durulması gereken bir başka önemli konu ise ÖSYM sınavlarında zayi olan millî servetin ekonomiye kazandırılıp eğitim alanında kullanılmasının gerekliliğidir. Bir vida, küçük bir ustura ve birkaç gram plastikten oluşan ve bunları monte etmek için üst düzey bilgi ve teknolojiye gerek olmayan basit bir kalemtıraş bile Gazze’de rakamlar günbegün değişmekle birlikte 80 binin üzerinde sivili katleden soykırımcı İsrail’e siyasi-ekonomik-askerî destek veren Almanya’dan ithal edilmektedir. Rakamlar yıldan yıla değişmekle birlikte her yıl TYT’ye, ortalama 3 milyon; AYT’ye de ortalama 2 milyon olmak üzere toplamda yaklaşık olarak 5 milyon adayın girdiği YKS’de adaylara verilen kalemtıraşın ithalat maliyetini en az 5 TL’den hesaplarsak yıllık 25 milyon TL gibi astronomik bir rakam, tek kullanımlık çöp olmakta; öte taraftan ise ekonomik gerekçeler gösterilerek öğretmen alımları olabildiğince kısılarak tasarruf edilmeye çalı- şılmaktadır. Ki bu rakam, yaklaşık olarak 41 öğretmenin (bu bir okul demektir) bir yıllık maaşına tekabül eder. Eğitimde tasarruf olmamalı, aksi takdirde çağın gerisinde kalmak kaçınılmaz olacaktır. (Ayetullah Kızıl, Tarihe Not Düşmek, Fecr Yayınları, Ankara 2026, s. 18)
sinan çetinin kapısı gibi kardeşimin okul kapısından çıkmasını bekliyorum büyük bir heyecan ve gerilimle