Ben doğası gereği yalnız birisiyim. Ormanlık bir yerde yaşıyorum. Hayal etmek ve yazmak için doğrusal olmayan bir zamana ihtiyacım var. Kimseyle konuşmadan haftalarca yaşayabilirim. En mutlu olduğum yer bahçem. Uyumayı çok severim. Deniz tatilleri benlik değil. Ayrıca noel yılın en sevdiğim zamanı. "