“Ya uyusan?
Ve uyurken rüya görsen?
Ve rüyanda cennete gidip hiç bilmediğin çok güzel bir çiçek koparsan?
Ya uyandığında çiçeği hala elinde tutsan?
Ne olur o zaman?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kendinde şeyi (das Ding an sich) yani şeylerin kendini hiçbir zaman bilemeyiz; şeylerin kendilerinin ‘bizim için’ nasıl göründüklerini (das Ding für mich) bilebiliriz ancak.”
"Zamanı ve uzamı yaşantılayışımız da sadece bilincimizde oluyor belki de. Bizim bir veya iki haftamız Tanrı’nın bir veya iki haftasıyla aynı olmak zorunda değildir."