E.mnt

E.mnt
@okurbakar
“Herkes bir ize, bir resme , başkasının bir haline aldandı. Asıl tehlike zaten kötü olan ve bilinebilir kötüler değildir ki, kanmak asıl, iyiye ve başka zannedilene kanmadır” Şule Gürbüz
Istediğim yerde yaşayabilirim. Sen öldün çünkü. 32 yaşındayım ve ancak şimdi gerçekten özgürüm. Ama hissedemiyorum baba. Sence neden hissedemiyorum?
Sayfa 207·Kitabı okudu
Reklam
Yaşam ne tuhaf. Bir amaçla yola çıkıyorsun ama olmadık bir yerde buluyorsun kendini.
Sayfa 203·Kitabı okudu
İnsan babası ölünce yetişkin oluyor
Sayfa 180·Kitabı okudu
İnsanlar bu kadar yalanın içinde gerçek bir şeyler arıyorlar herhalde. İşin kötüsü gerçek diye sunulan her şeye inanmaya da hazırlar.
Sayfa 23·Kitabı okudu