okurhanım

okurhanım
@okurhaniim
Unutma demiyorum hatırla. Ama hatırladığın şey acın değil, o acıdan nasıl sağ çıktığın olsun.
Reklam
Hayatında hiç ayağa kalkıp etrafına bakmadığı için ayağındaki prangaların dahi farkında olmadan köleleri kim azar edecek?
“Oysa büyümek, nasırlaşmak değildir. Büyümek, o nasırları yumuşatıp, altındaki taze deriyi ortaya çıkarabilme cesaretidir.
Hepsini yıkmadım, hayır. O kadar da saf değilim. Kötüler hâlâ var. Ama artık duvarımda bir kapı var. Anahtarı da bende. İstediğimi içeri alıyorum, istemediğimi kapıda bırakıyorum. Pencereler açtım, perdeleri kaldırdım. Artık orası bir kale değil, bir ev. Hâlâ bazen o eski refleks uyanıyor. Biri yaklaşınca “Dur!” diyesim geliyor. Elim hemen tuğlalara gidiyor. Sonra “Sakin ol!” diyorum kendime. “Herkes düşman değil.