okurhanım

okurhanım
@okurhaniim
Ele güne kusur bulmadan kendi doğrumuzu yaşayabiliriz. Kötüyü iyilikle savıp düşmanı doğrularımızla utandırabiliriz. Kimseyi ötekileştirmeden kendimiz olabiliriz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ruhlarımızı o kadar kararttık ki aklın ve kalbin ışığı karanlık duvarların ötesine geçemez oldu.
Gök kubbemizi incitmeden ve kimsenin de incitmesine müsaade etmeden sorumluluk alabilir, yola çıkabilir ve manaya mülaki olabiliriz. Başkalarına sataşmadan kendi hikâyemizi anlatabiliriz. Ele güne kusur bulmadan kendi doğrumuzu yaşayabiliriz. Kötüyü iyilikle savıp düşmanı doğrularımızla utandırabiliriz. Kimseyi ötekileştirmeden kendimiz olabiliriz. Bunlara hayal, ütopya, entelektüel romantizm; saf olma... diyenlere iyi, doğru ve güzelin asli; kötü, yanlış ve çirkinin arızi olduğunu anlatabiliriz. Anlatmalıyız...
İnsan başını sıçan kafasından ayıran tek hassa, öfkesidir. Ha tüfeği olmayan asker, ha öfkesi olmayan fikir! Kollarımız, kuvveti nasıl sinir cümlemizde bulunursa, herhangi bir dünya görüşü de, sinir cümlesini fikir öfkesinde ele geçirir..
Sayfa 42·Kitabı okudu
Filistin
"Biz niçin bir dikiş iğnesi yapmayı beceremeyiz de, garplının bazı hallerini kopya etmekte onlara taş çıkartırız?"
Sayfa 21·Kitabı okudu