Dünyada ki en güzel şey iki bebeğe çocuk kitabı okumak sanırım Allah isteyen herkese nasip etsin bugün kütüphane etkinliklerine katıldığımız da okuduğumuz kitabımız
Neden tam olarak bilmiyorum ama kitap beni çok fazla sarmadı yapılan güzel yorumlara rağmen aynı hissiyatı ben alamadım sanki daha önce çok fazla aynı içeriği okumuşum görmüşüm seyretmisim gibi hissettirdi bana
Kitabı çok fazla tavsiye eden olduğu için merak edip PDF olarak okudum güzel düşünce gücünü anlatan olumlu düşünmeye insanı teşvik eden bir kitap olduğunu düşünüyorum benim sevdiğim tarzda bir kitap olduğu için önerebilirim bu tarzda daha iyi bir kitap biliyorsanız da tavsiye olarak kabul edip okuyabilirim
Ben kitabı çok sevdim böyle bunalımdayken falan tam okunacak kitap insanı kendine getiriyor okurken içindeki inceleri alabilene bazen tokat gibi çarpıyor kendini hatırlatıyor unuttuklarını yaşadığın olumlu olumsuz durumları sınırlarını kendini hatırlamak bulmak isteyen varsa alıp okusun bence güzel etki bırakıyor