KİTAP KONUSU
Michael, kardeşinin sevgilisi Erika’dan intikam almak istiyor ve bu, onun için bir borç. Erika’nın hayatını, cehenneme çevirmeye çok hazır ama hislerini yönetememek, onu da cehenneme sürüklüyor…
KİTAP YORUMU(SPOİLERSİZ)
Başlarda her şey çok güzel ilerliyordu aslında. Birbirine aşık iki insan ama birbirlerine yaklaşmalarının imkansız gibi hissettirmesi. Erkek karakterin kadın karakterden intikam alacak olması ve bunun hissettirdiği beklenti duygusu beni çok heyecanlandırmıştı. Çünkü o kalp kırıklığını hayal etmiştim ve sonrasında yaşanabilecek dramatik sahneleri ama olmadı.
En başta gördüğümüz çete olayı bence çok çocukçaydı. Çocukçadan kastım yazarın kurgulaması. Okurken hatta fantastik bir yere bağlanmasını bekledim çünkü o kadar saçma geldi ki özel güçleri var sandım ve insanların bu yüzden hiçbir şekilde müdahale edemediğini düşündüm.
Kadın karakter, kitabın başından beri, bu çete tarafından, özellikle Demon tarafından taciz edildi. Sanırım onun da kitabı varmış ve seviliyor. Buna da yazarın bir başarısı diyebiliriz sanırım çünkü kendisi; tacizci, tecavüzvari zevkleri olan ve hatta pedofili vakası olma olasılığı yüksek birini, yaşadıklarının arkasına saklayıp bu kadar güzelleyebildiyse bence kesinlikle başarı! Tam da bu yazardan beklediğim bir şeydi zaten, kendisinin okuduğum son kitabı da bu. Çünkü benim dark anlayışım, kesinlikle tecavüz ve tacizi yok sayan karakterler değil. Tacizle ilgili hiçbir rahatsız edici his uyandırmayan ve bunları çok normalmiş gibi gösteren bir tür, bence tamamen toksik tür. Normalmiş gibi dememin sebebi de kadın karakterin asla üstünde durmaması ve her tacize uğradığında sanki biri gelip omzuna çarpmış gibi davranması.
Çetenin intikam anlayışı tatmin etmedi. Neden bilmiyorum, kitaptaki erkeklerin intikam anlayışları