Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 19 Ekim 2021 15:03 Devam edemiyorum, akmıyor, gitmiyor. Yazmak için yazılmış gibi, yarısında bırakmak zorunda kaldım. Hakkını yemeyeyim beğendiğim öyküler de oldu aralarında. Yazara saygım sonsuz ama bana hitap etmedi.