Sıla

Sıla
@okyanuskalbi_
~Tüm dünya sensin ve sen bana aitsin:)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Okuma önerisi alabilir miyim;)
Sizi şimdiye kadar en çok etkileyen roman hangisi? Hangi özelliğiyle duygusuyla hissettirdikleriyle sizi etkiledi:)
Duygu ve Düşünce
Astra☆ isimli okura yanıt verildi
Sıla
Astra☆ Çok teşekkür ederiimm okuyacağım kesinlikle:D
Sabah Okumaları:)
“Pişmanlık duyuyorsan,içinde sevgi var demektir. Sevgi nelerin bedelidir,neleri kurtarmaz! Sevgi bütün dünyayı satın alacak bir cevherdir…” Karamazov Kardeşler
1000Kitap
Sıla
alıntı kaçıncı sayfada acaba:) Bende okuyorum da kaçırmak istemiyorum bazen dalıp gidiyorum çizmeyi unutuyorum:D
Bal.
biz ilk bu mesajla başladık konuşmaya 🫠, normalde yazan erkeklerin hiç birine dönmezken içimden bir ses ona dönmem gerektiğini söyledi. bende uzun zaman sonra duygularımı dinleyerek hareket etmiştim 🥹. iyi ki de duygularımı, kalbimi dinlemişim. biz 7 aydır beraberiz.🫠 umarım nice senelerimiz de olur. burayı kullanmıyoruz. ben sadece bazı zamanlar gelip gidiyorum onun hesabı da bende burayı silmek istemedik çünkü burası bizim tanıştığımız yer.💞 birbirimize aşık olduğumuz yer. yani demek istediğim aslında şu nasibin nerden çıkacağı belli olmuyor. eskiden sanal tanışmaları onaylamazdım ama kısmetim burdan çıktı.🙃 bilemezmişiz meğersem. şimdi whatsapp, instagram, sms, her yerden konuşuyoruz sürekli sesli konuşuyoruz, duvar kağıdımda ikimizin doğum tarihi olan ayların fotoğrafı var onda da benim gözlerimin fotoğrafı var.🫠 kurban olduğum, iyi ki'm. biz sevgili olana kadar canımızdan can gitti ama şimdi canımın canı 🤍 diye kayıtlı bende. zaman ne gösterir bilemiyoruz. allaha hep gönlüme göre ver allahım diye dua ediyordum. sanırım dualarım tuttu 🫠. bir insana yuva'm demeye başladım ben. bir insan beni sımsıcak bir yuva'da sarıp sarmaya başladı 🥹. buraya anlatacağım şeyler o kadar fazla ki ama hangisini anlatacağımı bilmiyorum. burası benim günlüğüm gibi daha çok.🙂‍↔️ benim bunları yazdığımdan haberi yok ama yazın yanıma gelince göstereceğim. allah izin verirse ve biz evlenirsek o zaman da düğün fotoğrafımızı atarım 😅. onu çok seviyorum, bazen onu buna yansıtamıyorum ama beni anlamasını seviyorum. biz başta tartışıyorduk sürekli çünkü ben istememiştim. 🥲 bana dedi ki sadece bir şans istiyorum, hâlâ o bir şansta ikinci şansı hâlâ istemedi benden. farkı görüşlerimiz olsa da birbirimize saygı duyuyoruz, küs uyumuyoruz 🥹 çünkü biliyoruz ki birbirimizi sevmek her şeyin üstesinden
Sıla
MaşAllahhh nazar değmesiiinnnn tam da doğum günümde konusmaya baslamıssınız:D