Biri Sizi Düşünüyor'da güzeldi elbet ama ben Bugün Adımı Sen Koy'u daha çok sevdim.Her şeye rağmen Günce'nin vazgeçmemesi hep iyi şeyleri umut etmesi.Günce sen çok başka bir konusun.Yine söyledim yine söylüyorum bu kitapta tam yazın okumalık bir kitap. 01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı sevdim.Okurkenki o safe place hissi çok güzeldi.Ama şunu demeden geçemeyeceğim Nazlı'nın hasta olduğu o kadar iyi işlemiş ki ng kabal bazı yerlerde çok acayip sinir bile oldum.Öyle aman aman benim tarzımda kitap olmasada okunur tam yazlık bir seri gençlik serüveni. 00:00 Biri Sizi Düşünüyor (Cep Boy)N. G. Kabal