"Kadınlar" tek bir bütün değil ve hiçbir zaman da öyle olmadı. Ve böylesine geniş ve genelleştirilmiş bir kategori, "o zamanlar insanların yaklaşık yarısının nasıl olduğunu" çözme konusunda da, "şimdi insanların yaklaşık yarısının nasıl olduğunu" açıklama konusunda da pek işe yaramayabilir. Kadınlar, her zaman insan hayal gücünün kavrayabileceği kadar karmaşık, çeşitli ve biricik olarak tanımlanmıştır ve bu her zaman da öyle olmuştur. Peki, neden yetki genellikle erkekte oluyordu?
"Omuzlarıma çöken yük, beni yerle bir etmiyordu. Hâlâ ağırdı ancak olsa olsa bir sırt çantasıydı, beni yavaşlatmıyordu. Belki günün birinde onu sırtımdan tamamen çıkarabilirdim.”