olivia

Kötülük nedir, var mıydı bilenimiz İyilik nedir, var mıydı bilenimiz Ana karnında sütten Bembeyaz örülmüşüz de Derim ki —demek istemem— vahşetin imleriyiz
AKMAYI DUYDUM·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yılları çok çağlar gibiyiz Günleri çok yıllar gibiyiz Uzun sessiz bir ağlamak gibiyiz Geyik akar suları özleyince Akmamız yok, çekilmiş nehirlere gidiyoruz
AKMAYI DUYDUM·Kitabı okudu
Yüreğimi genişlettiğim zaman Cemile bana sığsın Ben onun göklerinden biraz fazlayım O bana sığsın Yalnızlık ondan gitsin, kötü mü dedim Gitmezse ne yapsın, kötü mü dedim Ben neyin nesiyim ki ve herkes neyin nesi Alışamıyorsak birbirimize Sevemiyorsak birbirimizi Demem ki bir ben mi kaldım
GÖZ SUYUMDA·Kitabı okudu
Kimseye karıştım mı? hiç karışmadım Bu ki bana tuhaf sayılmadı Gözleyip sordum mu hiç? hayır sormadım Bu ki bana yalan sayılmadı Acımak işim miydi? hayır Bir evden olmak kötü müydü? hayır Zamana zamanla bakmak ne idi ki Baktım
KENDİME·Kitabı okudu
Ben böyle dedim, acaba Kimlerin avuntusuydum. Dünyaya bir kere daha baktım cam kapının ardından Dünyanın kokusunu duydum Kendi kokumu? Elbette duydum Geçmeyen bir kokuydu —yaşlılık kokusu mu—
SENİHA'NIN GÜNLÜĞÜNDEN /VI·Kitabı okudu