Alışamadım Olric, Alışmayacağım da.
"Mutsuzuz sanıyorlar bizi Olric. Oysa biz mutsuz değiliz, onlar boş yere bu kadar mutlu." Oğuz Atay
Reklam
"İstemiyorum Olric. Onların istediği gibi yaşamak istemiyorum." ~Oğuz Atay
Yağmur yağıyor olric, ıslanıyor etraf Ağlasak kimse anlamaz değil mi ? Anlamaz efendimiz. Anlasa ne olur ? Utanırız efendim..! Sevmeyi göze alan utanırmıymış olric..! Oğuz Atay
Alıntı
Şimdi al yalnızlığımı ört üzerine Olric. Belki o vakit bırakıp her şeyi. Gelirim bir yerlerden başlamak için yeniden.'' Oğuz Atay
1000Kitap
Reklam
Reklam