Kandırıyorlar...
hani yarınlar daha güzel olurmuş diyorlardı olric...bu yaşadığımız gün de dünün yarını değil mi? kandırıyorlar bizi (oğuz atay)
"Kitapçı dükkanlarının özel bir kokusu vardır Olric. Nevi şahsına münhasır derler eskiler, işte ondan."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çiçekler fotosentez yapmayı unutmaz olric.
-Ne zaman üstünden bir yük kalksa eksik hissediyor musun sende? -Evet. -Peki şimdi nereye gidiyorsun? Başka birine yük olmaya mı? -Hayır, sana geliyorum. -Bu yük değil ki. -Buna biz karar veremeyiz, unuttun mu çiçek?
-Gözden ırak olan gönülden de ırak olurmu efendimiz? -Hayır olric.yüreğinde bir yer açıp oturttuğun her kimse,seninle birlikte gider her yere...
Yersiz çekingenlik
Bütün hayatımı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz Olric? Cesareti yalnız kafamızda mi yaşayacağız? (Tutunamayanlar- Oğuz Atay)
Hayata Dair
-Biliyor musun Olric? +Neyi efendimiz? -Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı.. +Neden efendimiz? -Kalbimdeyken nasıl 'aklımda' derdim..