-Sus Olric! düşünüyorum
Düşünmek ne haddinize efendimiz?
-Descartes düşündükçe var oluyordu Olric
-Descartes düşündükçe var olur,siz düşündükçe yok olursunuz efendim...
Oğuz Atay
+"Hayatta üç yanlışım oldu Olric"
-"Ne gibi efendim?"
+"Tanıdım, inandım, güvendim. Ama bir doğrum oldu."
-"O nedir efendimiz?"
+Sevdim Olric, fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürüyor..."
Oğuz Atay