-Hayatta üç yanlışım oldu Olric.
+Nedir efendimiz?
-Tanıdım,inandım,güvendim ama bir doğrum oldu.
+O nedir efendimiz?
-Sevdim Olric.Fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür.
Oğuz Atay'
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Biliyor musun Olric?
-Neyi efendimiz ?
-Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı.
-Neden efendimiz?
-Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim.
Oğuz Atay'Tutunamayanlar
Bir dilek hakkım vardı 'sonsuzluk' diledim olric.
-Dileğiniz gerçek oldu mu efendim?
-Hayır olric, 's' harfini biraz kısık sesle söylemişim.:) Oğuz Atay