-Hayatta üç yanlışım oldu Olric. +Nedir efendimiz? -Tanıdım,inandım,güvendim ama bir doğrum oldu. +O nedir efendimiz? -Sevdim Olric.Fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür. Oğuz Atay'
"''Kitapçıların ve çiçekçilerin bazı özellikleri olmalıdır, Olric... Kitaplar ve çiçekler özel itina isteyen varlıklardır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Biliyor musun Olric? -Neyi efendimiz ? -Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. -Neden efendimiz? -Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim. Oğuz Atay' Tutunamayanlar
Kendimle hasbihâl ..
| kahve diyorum Olric, kahve benim ince çizgim.. Fâtıمa📸
Alıntı
Ahhh olric sesim kısık;)
Bir dilek hakkım vardı 'sonsuzluk' diledim olric. -Dileğiniz gerçek oldu mu efendim? -Hayır olric, 's' harfini biraz kısık sesle söylemişim.:) Oğuz Atay
Alıntı
Söz verdi Olric. + Ne sözü efendim? İncir ağacı çiçek açınca geleceğim.dedi. + Ama efendim.. Biliyorum Olric, sus.. OĞUZ ATAY
Alıntı