"-Yani bilmiyorum Olric bazıları öyle şanslı olur ki; hiç bir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar. + Ya biz efendim? -Bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz Olric."
Siz gerçeksiniz de ne oluyor?
- Neden sadece bir hayal ürünüsün Olric..? +Siz gerçeksiniz de ne oluyor efendimiz. Oğuz Atay
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Söz verdi Olric. + Ne sözü efendim? - İncir ağacı çiçek açınca geleceğim.dedi. + Ama efendim.. Biliyorum Olric, sus.. Oğuz Atay..
1000Kitap
-Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Olric. Bu yaşadığımız gün de dün'ün yarın'ı değil mi? +Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar. Oğuz Atay
+Hani yarınlar daha güzel olurmuş diyorlardı Olric. Bu yaşadığımız gün de dünün yarını değil mi? -Kandırıyorlar efendim, kandırıyorlar • Oğuz Atay
"Bilinmez, Olric, bilinmez. Yarın güneşin nasıl doğacağını, bizi uykudan ne zaman uyandıracağını, geleceğin bizim için neler hazırladığını, kompartmana birdenbire nasıl bir insanın gireceğini, çantasında ne çeşit yolluklar bulunduğunu ve daha bir çok şeyi bilemiyorum. İnsanların içinden neler geçtiğini ise hiç bilmiyoruz." Oğuz Atay