dünyanın sonu geldi...
kimse inanmıyor Albayım.
değil...
değil.
anlatmak istediğim bu değil.
susuyorum artık...
konuşmayacağım.
zaten kelime haline,
cümle haline getirince olmuyor.
oysa bir bilseniz...
ben düşüncemde,
dünyayı nasıl idare ediyorum.
onlar yaşıyorlardı
kendilerini yaşıyorlardı.
ben kimdim?
ya da kimi canlandırıyordum?
paramı geri istiyorum!
yanlış filme gelmişim Albayım..
galiba evde oturmaya
o kadar alışmışım ki
sanki evden çıkınca
gerçek bir dünyada yaşamıyorum
evin dışında her yer sanki aynı
sanki bütün insanlar
birbirine benziyor.